miercuri, 28 septembrie 2011

Slabeste incet si sanatos

Buna!
  Probabil,pe site-urile dedicate dietelor si curelor de slabire nu o sa gasiti niciodata titlul acesta,pentru ca de cele mai multe ori, sloganul suna cam asa "Slabeste rapid si sanatos", ceea ce nu prea are cum sa fie adevarat, decat partial: ori slabesti rapid, ori slabesti sanatos.
 Chiar discutam zilele trecute cu o prietena , pe care nu am mai vazut-o de vreo luna si jumatate, fiind plecata in vacanta, despre faptul ca a reusit sa dea jos cateva kilograme bune in aceasta perioada in care nu ne-am intalnit.
  Am fost putin uimita deoarece stiam ca a mai avut cateva tentative esuate de a slabi. A trecut prin foarte multe si a facut destule sacrificii la un moment dat, dar nimic nu a dat roade. A incercat pastilele pentru slabit, diverse diete(ca si mine, cu ceva timp in urma), ceaiuri, creme, infometare si lista poate continua,  pentru ca nu avea rabdare,isi dorea ceva rapid si vizibil, insa de fiecare data a clacat sau i-a fost foarte rau.

 Tin sa precizez ca nu putea sa faca foarte mult efort fizic, din cauza unor probleme de sanatate.
 Am intrebat-o: cum ai reusit?? Pentru ca rezultatul era cat de cat vizibil, cel putin la masura hainelor, care a scazut cu un numar. 
 Si raspunsul a fost cel pe care il asteptam, pentru ca nu numai o data am rugat-o sa incerce sa adopte un stil de viata echilibrat, cat de cat sanatos si rezultatele nu vor intarzia sa apara.
  Mi-a raspuns " Pai,intr-un final, am incercat si ceea ce mi-ai propus tu, am inceput sa mananc: dimineata-in general cereale cu lapte ;la pranz-o supa si felul doi, ceva usor;  iar la cina-gratar si o salata, bineinteles ca nu am mancat in fiecare zi acelasi lucru, am incercat sa diversific.
Important e ca am redus portiile si am incercat sa mananc o gustare mica, intre mesele principale. Am exclus prajelile si o parte din dulciuri, iar cel mai important, am inceput sa fac exercitii usoare, dans si plimbari foarte lungi.
   Cel mai placut lucru a fost insa faptul ca nici macar nu mi-am dat seama cand am inceput sa slabesc." 

   In momentul in care s-a intors acasa, s-a urcat pe cantar si constatand ca e mai usoara cu 6 kg, a spus clar si raspicat ca e dispusa sa continue in ritmul acesta, pentru ca se simte mult mai bine, are mai multa incredere in ea si e prima data cand are un astfel de rezultat.
 
      Ideea este urmatoarea: daca ea a slabit acele kilograme, care poate doar 3 dintre ele inseamna grasime si restul apa, asta nu inseamna ca regula e general valabila. Nu trebuie sa ne descurajam,  nu toti avem acelasi metabolism, nu toti reusim sa ne adaptam foarte usor unui nou stil de viata. Unii se confrunta cu anumite probleme de sanatate, altii pur si simplu nu gasesc o motivatie.
Important e sa avem rabdare, sa ne dorim sa fim sanatosi si de ce nu, mai suplii si mai frumosi!

Enjoy,
Eyya

Un comentariu:

  1. Eu am reusit sa slabesc de la 89 la 63 kg in doar
    30 de zile, fara a schimba din obiceiurile mele, doar cu cafea verde cumparata online de pe site-ul oficial,
    daca vrei sa afli mai multe despre cum am slabit eu si si alte zeci de fete care au incercat si au postat pozele de inainte si dupa slabire poti vizita
    blogul meu : bit.ly/1izVc1h

    Visit my web site ... Tatiana Rusu

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...