sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Linte blenduita

 Ca tot am avut putin timp liber si avand in vedere ca nu pot sa mananc decat mancaruri pasate, m-am hotarat sa fac linte batuta sau blenduita.
 "Lintea este catalogată ca aliment de grad nutrițional A datorită conținutului ridicat de fibre, fier, magneziu, fosfor și proteină și conținutului extrem de scăzut de grăsimi. Lintea nu conține colesterol și aduce un aport caloric de cca 110-160 kcal/100g, în funcție de varietatea preparată și modul de preparare."- via
 Se prepara foooarte repede, spre deosebire de sora ei, fasolea, pe care trebuie sa o lasi peste noapte la
inmuiat si sa o fierbi de-i sar capacele, la propriu.

 Eu am ales lintea verde, de la SanoVita, la 500 de gr punga, am spalat-o bine si am lasat-o la inmuiat cam 45 de minute.


Am adaugat o ceapa mare si 2, 3 catei de usturoi destul de maricei tocate destul de mare.

Si o jumatate de ceapa rosie

Am lasat totul sa fiarba timp de 20 de minute (doar atat)

Am scurs surplusul de apa si am blenduit bine totul


Am adaugat ulei, sare si boia dulce, dupa gust

Poftiti la linte blenduita :D






Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...