marți, 3 mai 2011

"Dieta" mea

 Ca tot mi-am facut curaj si mi-am facut un blog despre sanatate, nutritie, diete etc, o sa va povestesc un mic episod din viata mea legat de asa ceva.
  Bineinteles, ca mai toate fetele si eu sunt mereu cu ochii pe cantar si incerc sa ma mentin la o anumita greutate, insa la un moment dat,am considerat ca trebuie sa mai dau jos 2-3 kg (cu toate ca mama saraca insista ca nu am nevoie). Bun..zis si facut...auzisem eu de dieta disociata(in perioada aia nu eram foarte informata in legatura cu capitolul nutritie), trebuia sa mananci intr-o zi lactate, o zi fructe, o zi legume, o zi carne... numai ca eu am mai modificat-o putin, chipurile,sa slabesc si mai repede... asa ca in principiu mancam foarte multe lactate si legume, carne si fructe mai putin... si ce sa vezi? Nu stiu exact  ce s-a intamplat dar cert e ca dupa cele 2 saptamani am inceput sa am dureri groaznice de stomac (un inceput de gastrita) + ca am inceput sa mananc normal si inevitabil m-am ingrasat, mult,f oarte mult... 10 kilograme:(
O experienta neplacuta si marcanta pentru mine...m-am chinuit foarte mult sa dau acele kilograme jos, nu e usor, plus ca eram foarte deprimata , nu voiam sa mai aud de nicio dieta-minune...
    Asa a inceput pasiunea mea despre si pentru nutritie, am inceput sa ma documentez foarte mult si intr-un final am inteles ca daca nu o sa adopt o dieta, un regim de viata mai sanatos, nu o sa reusesc sa slabesc. Astfel mi-am creat propriul meu stil alimentar, fara excese, am eliminat cam tot ce am crezut eu ca ar putea sa imi dauneze si bineinteles, ieseam in parc de 3-4 ori/saptamana si alergam in jur de 30-45 de minute+zilnic o ora de mers pe jos... si uite-asa am reusit sa slabesc cele 10kg in aprox 2 luni.
  Daca exista vointa, se poate..trebuie sa ne mobilizam si cel mai important, sa avem si sustinatori(mama, tata, frati, prieteni, iubit, iubita).

In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, intrebati-ma!! O sa va raspund cu cea mai mare placere.Va pup!

Enjoy,Eyya



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...