miercuri, 4 mai 2011

Trucuri pentru a accelera slabirea


     M-am gandit sa adaug  aici cateva trucuri cu ajutorul carora veti pierde in greutate mai usor sau cel putin va vor da o "mana de ajutor" in dieta voastra zilnica. Le-am descoperit si bineinteles le-am folosit si eu, in momentul in care am decis sa slabesc acele kilograme, despre care va povesteam in postarea anterioara.

1. Micul dejun- este cea mai importanta masa din zi si momentul in care puteti sa consumati cele mai multe calorii, deoarece, consumate dimineata au timp sa se consume pe intreg parcursul zilei.

2.Merele- pe mine m-au ajutat enorm...le consumam in fiecare seara. Dupa ora 6 nu mai mancam nimic si automat mi se facea foame, datorita faptului ca adormeam foarte tarziu (1-2 noaptea), asa ca merele mi-au fost prietene bune:P

3.Apa- nu stiu daca aceasta a avut neaparat un efect in slabirea propriu-zisa, dar m-a ajutat sa nu mai mananc foarte mult + ca aspectul pielii s-a imbunatatit (eu am pielea uscata), deci hidrateaza (lucru pe care il stiati, desigur).

4.Laptele(degresat)- datorita faptului ca are foarte mult Calciu, te ajuta sa arzi dublul caloriilor pe care le consumi de obicei dupa ce faci miscare...dupa ce alergam aproximativ o ora, in loc sa beau apa, am baut de fiecare data cate un pahar cu lapte (rece).

5.4mese/zi- am incercat sa-mi fac un "program alimentar", mancam de 4 ori pe zi, din 3 in 3 ore si astfel mi-am reglat metabolismul (l-am invatat sa nu mai fie lenes si sa arda caloriile pe care i le dau).

6.Miscare- pentru ca orice dieta, cura de slabiere, stil de viata alimentar am adopta, fara miscare nu reusim sa ne ducem la bun sfarsit planul initial...si chiar daca slabim, nu vrem ca pielea sa arate urat dupa pierderea unui anumit numar de kg.


Enjoy,Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...