miercuri, 13 iulie 2011

Evadare+jurnal de dieta

Hy there! 
Ce faceti? Azi ne-am topit la propriu, aici au fost peste 36 de grade (la umbra) si maine se anunta vreo 40..eu nu mai pot, daca mai stau in oras o iau razna...so, tomorow ma indrept vertiginos catre munte..

 Valea Valsanului (jud Arges)


Barajul Vidraru (Jud Arges)

 Caldura de saptamana asta m-a ajutat foarte mult, in ceea ce mi-am propus si anume sa ma apuc de o detoxifiere ca la carte, ok, recunosc, am mai pacatuit pentru ca vreau, nu vreau, NU POT sa renunt la cafeaua cu lapte:(

Ce lucruri bune am facut:>

-Am reusit sa beau mai multa apa decat de obicei, adica mai mult de 2 pahare pe zi, am ajuns la 4-5:)), oricum e un pas inainte.

-Am mancat mai multe fructe: m-am aprovizionat din piata cu mere, piersici, nectarine si prune.

-Am mancat foarte multe rosii. Rosii dimineata, rosii la pranz, rosii- seara..rosii la desert:)) glumesc, desertul meu e cafeaua cu lapte.

-Am reusit sa fac in fiecare seara 20-30 de minute de miscare (dans, aerobic, gimnastica, nu toate intr-o seara), urmeaza ca de saptamana viitoare sa maresc timpul alocat acestui aspect foarte important.

-Am reusit sa ma tin si de minunatul masaj  de 15 minute cu uleiul de la Weleda care ma ajuta extrem de mult, pielea mea chiar arata mai bine (si nu o spun doar de dragul de a o spune).

 O sa ma tin in continuare de treaba. Idealul meu este sa scap cat de cat de toxine, sa mai slabesc vreo 4 kg (intr-o luna, adica incet si sanatos, fara infometare) si sa ma tonifiez foarte bine, daca va intereseaza aspectul asta, va tin la curent :D

Ce nu am reusit sa respect?:(  
-Nu am reusit sa renunt la pacatoasa asta de cafea cu lapte (nici macar pentru o zi), ok recunosc, POT dar nu vreau:)

-Nu am reusit sa beau nici macar cei 2 litri de apa/zi...as vrea sa imbunatatesc asta.

-Am mai gustat tot felul de prostii gen: biscuiti, putina ciocolata si popcorn.

 Voi cand ati facut ultima oara o detoxifiere? Cum va mentineti? Tineti vreun "jurnal de dieta" sau va ganditi din cand in cand cate calorii consumati zilnic?

Va urez de pe acum un week-end placut, ne auzim duminica, eu fug cat pot de caldura si beton:)))


Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...