duminică, 14 octombrie 2012

Ceva bun...delicios chiar!


    Nu are sens sa-mi mai cer scuze ca am lipsit atat de pe blog, insa, noul loc de munca imi ocupa 80% din timp si colac peste pupaza ultimele doua luni au fost printre cele mai traumatizante de pana acum, din punct de vedere fizic : mi-am scos toate cele 4 masele de minte (inevitabil, stomacul meu s-a micsorat din nou fara sa vrea), mi-am luxat un picior si multe alte lucruri "dragute". Lasand lamentarile in urma, ca doar acum sunt bine (cel putin asa cred, inca mai am un obraz umflat, deoarece ultima masea a fost scoasa recent) , sa trecem la ceea ce ne intereseaza.

  Avand in vedere ca a venit scumpa toamna, va propun o reteta cu un tip de peste putin mai gras si anume: somon la cuptor cu legume mexicane.
 Nu este ceva extraordinar, insa pe mine m-a incantat foarte mult rezultatul final si nici timp prea mult nu iti ia sa il prepari, asadar ...

  Se iau 2,3,4 bucati (sau cate doriti) de somon proaspat, se aseaza intr-o tava (dupa ce in prealabil s-a stropit cu putin ulei de masline, cantitate infima ), se adauga o cescuta de apa, dupa care se orneaza frumos cu legumele mexicane (dupa pofta inimii), se aduaga cateva rosii cherry, ardei gras, piper si foi de dafin, se lasa la cuptor cam 20 de minute, iar la final se asezoneaza cu muuuulta lamaie (dupa gust, evident). 



Ce spuneti, e greu?


Chiar daca pe unii nu-i incanta foarte mult ideea de a manca peste, macar sa se gandeasca la abundenta de acizi grasi omega 3, vitamine si minerale pe care acesta le contine.

Pofta buna, zic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...