marți, 30 iunie 2015

6 motive pentru care imi plac afinele


1. Pentru ca sunt surorile mai mici ale murelor, iar eu sunt innebunita dupa mure. Fac parte din aceeasi gama de fructe, doar ca unele apar vara, iar altele toamna, astfel incat sa ne bucuram timp de doua anotimpuri de ele.

2. Contin foarte multi antioxidanti.



3. Sunt dulci, dulci, dulci, atunci cand ating perioada maxima de maturitate.

4. Consumate cu regularitate, pot aduce o serie de beneficii organismului nostru.

5. Au efect anti-aging, datorita antioxidantilor pe care acestea ii contin

6. Sunt slabe din punct de vedere calorii, cam 57 Kcal la 100 gr produs, rentabil, nu?


Voua va plac afinele? Le consumati ca atare sau aveti vreo reteta magica, pe care vreti o impartasiti si cu mine?

14 comentarii:

  1. La noi pe piata au aparut si afinele, si murele, ca sa nu fie suparare. Eu nu ma omor dupa afine, dar nici nu le refuz. Deobicei le pun in smoothie-uri. Totusi pretul lor ma tine departe de ele in general - 15-20 ron kg... de banii astia prefer sa cumpar alte fructe, mai gustoase, benefice si ele in felul lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... am scris si eu la un moment dat despre cursa asta cu timpul http://clarra-blog.com/suntem-prea-grabiti-2/

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, intr-adevar, sunt destul de scumpe, dar in sezon merita sa iei cateva sute de grame, la cateva zile, mai ales daca iti plac. Mie imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu dau banii pe zmeura :P zmeura e placerea mea scumpa si vinovata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am gasit niste biscuiti digestivi buni si mai rod din aceia. la birou, toortitzi :). iar pacatul suprem, oreo :)
    covrigi iau foarte rar, nu imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  6. plioti nicoletta manuela30 iunie 2015 la 20:48

    sigur ca ne plac! eu consum cu iaurt dimineata, si afine si mure si ce nimeresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte bune si cu iaurt, gen smoothie-uri, sunt racoritoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa recunoastem ca Oreo bate toti biscuitii din lume. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu aleg oricand covrigii. recunosc, am gasit niste biscuiti cu stelute de zahar...aveam o obsesie pentru ei din copilarie. insa mi-am facut pofta, i-am mancat intr-o saptamana, si acum gata. incerc sa cam evit in ultima vreme acest gen de produse

    RăspundețiȘtergere
  10. sincer, eu nu ma omor dupa ele. ciresele sunt preferatele mele si o sa plang atunci cand vor disparea. astept pepenele verde, cred ca doar asa ceva voi manca

    RăspundețiȘtergere
  11. nu zic ca nu stau pe net, ba din contra, stau cam mult, dar am sesizat ca fac asta la munca, acasa ma tin destul de departe de laptop.rar cand ma conectez de pe telefon, si asta pentru a-mi verifica mail-ul, sunt dependenta de el. colind si site-urile cu haine, dar si magazinele fizice, pentru simplul fapt ca pe site vad ceva, iar in magazin este altceva. si am ramas profund dezamagita de marfa din oras in ultima vreme, doar lucruri urate, care nu merita nici sa te uiti la ele, d-apoi sa le cumperi. e valabil si la imbracaminte, si la incaltaminte

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici eu nu am mancat pe anul asta pepene verde, il astept pe cel de la sfarsitul lunii iulie, inceputul lui august.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dupa cum spuneam, nocive sunt ambele variante, dar de exemplu la gastrita mea, aleg covrigii, ca si tine.

    RăspundețiȘtergere
  14. UPDATE: am mancat deja 3 felii din cel mai bun pepene de 2 ani incoace. sa ma opresc? mega happy! am gasit ceva bun, in sfarsit!

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...