miercuri, 14 decembrie 2011

Wishlist de Craciun

Buna!
Am zis sa va arat cate ceva din ceea ce imi doresc eu de Craciun,poate va ajuta si pe voi intr-un fel si va dau si idei de cadouri pentru cei dragi:)

Am hotarat sa renunt la placa de par si sa incep sa folosesc un ondulator,pentru ca e mai practic si nici nu agaseaza parul atat de tare cum o face "sora" lui.
Il gasiti -aici

O femeie nu are niciodata suficiente perechi de pantofi,cizme etc Mie imi plac foarte mult acestea:

Le gasiti aici

Niciodata nu o sa dam gres cu Little Black Dress:

Poate totusi vine frigul si sa nu ne inghete urechiusele:


Un colier incantator:


Un ruj in nuanta aceasta:


Si biensure: Lac de unghii in toate nuantele daca e posibil:))


 
V-ati facut lista pentru Craciun?
Va incant si eu cu un mic cadou-aici




Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...