duminică, 6 mai 2012

Desertul preferat

   Dupa cum stiti deja, ador dulciurile! Tot ceea ce contine putina vanilie, ciocolata sau caramel face bine papilelor mele gustative. Recunosc ca niciodata nu pot sa ma abtin sa nu gust macar putina ciocolata. Imi place in special cea amaruie (care numai gust amarui nu are).
    Merg pe premisa, nicio zi fara ceva dulce, dar nu sar niciodata calul, adica gust, imi fac pofta si gata.
 In sezonul estival schimb cu cea mai mare placere ciocolata pe inghetata. Daca stau bine sa ma gandesc as putea sa renunt definitiv la ciocolata pentru o portie zilnica de inghetata. De ce ?
Te racoreste, iti satisface nevoia de dulce si contine mai putine calorii decat o tableta de cioco, deci e "numa" buna, vorba ardeleanului!

 La acest capitol nu am nicio preferinta, imi plac toate sortimentele, toate aromele si in toate combinatiile posibile.

Asadar, va invit la o portie "sanatoasa" ...


Voi ce desert preferat aveti?




Sanatate,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...