miercuri, 22 iunie 2011

Tortilla de patatas (omleta spaniola cu cartofi)

Hy there!
Azi am pregatit o reteta simpla,numai buna pentru momentele in care nu ai timp suficient si nici dispozitia necesara, sa pregatesti ceva sofisticat.
Reteta este rapida, gustoasa si nici nu dauneaza prea mult siluetei, deoarece am schimbat putin reteta originala.

                          Tortilla de patatas (omleta spaniola cu cartofi)


Reteta mea pentru o persoana:

Ingrediente:
2-3 cartofi (medii),
1 ceapa (eu am ales sa pun ceapa verde)
4 linguri ulei de masline,
sare,
piper,
2 oua . 





Mod de preparare:


Cartofii se spala, se curata de coaja si se taie felii  (egale)




Ceapa se toaca marunt (a mea numai marunt nu e tocata)




 Se sparg ouale intr-o farfurie, se bat bine cu furculita, se adauga putina sare si putin piper.



Se adauga ceapa verde peste ouale batute.


 Intre timp, cartofii se pun in apa la fiert pentru circa 10 minute (reteta originala presupunea prajirea acestora in loc de fierbere).
Separat, intr-o tigaie, se pun 3-4 linguri de ulei de masline si se lasa sa se incinga.
Se pun cartofii in tigaie(dupa ce au fost scosi din apa ), iar peste acestia se adauga ouale impreuna cu ceapa.
Se intoarce compozitia astfel obtinuta, pe o parte si pe cealalta si se lasa cate 2-3 minute, pe fiecare parte.
Se aseaza pe o farfurie!  

Voila!


Am adaugat si o rosie






Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...