marți, 30 august 2011

Review Crema de maini ANIAN

Hy there!
 Ca tot am vorbit zilele trecute despre  brate, astazi o sa fac o scurta caracterizare a cremei de maini ANIAN cu Aloe Vera si Alantoina, primita de la SIMONA, careia ii sunt datoare cu acest review si pe aceasta cale vreau sa ii multumesc ca mi-a dat ocazia sa testez crema respectiva.


Mainile reprezinta cartea noastra de vizita.
Natura m-a inzestrat cu o piele preponderent uscata, din pacate. Mainile mele sufera si ele din aceasta cauza. Asa ca am nevoie de creme puternic hidratante. Atunci cand vine vorba de creme de maini, nu prea ai foarte multe de spus, doar ca trebuie sa hidrateze bine si sa aiba un miros placut.




Ce spun ei despre aceasta crema:


Noua Cremă de mâini ANIAN este repede absorbită, acţionând imediat şi eficient asupra pielii, hidratând-o.O combinaţie între efectul protectiv al vitaminei E, cunoscutele proprietăţi de hidratare ale Aloe Vera şi acţiunea regenerativă a alantoinei preluată din secreţii de melc, acţionează pentru calmarea şi ameliorarea stării pielii, îngrijind mâinile uscate, lăsând o senzaţie plăcută de catifelare şi refacere, dar nu grasă.




Ce spun eu despre aceasta crema:


-Dupa folosirea ei, mainile raman catifelate, asta daca o folosesc seara, inainte de culcare, deoarece ziua ma spal foarte des pe maini.
-Are un miros placut, fresh, nu foarte puternic.
-Intra destul de repede in piele si nu lasa aspectul acela gras, pe care il lasa anumite creme special destinate mainilor uscate.


Per total, mi-a lasat o impresie buna, mainile mele se simt mai bine dupa utilizarea ei.




Voi ati folosit produsele ANIAN? Ce parerea aveti despre ele?






Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...