duminică, 10 aprilie 2016

InstaLife de duminica (2)

Saptamana asta a fost una perfecta. Temperaturile au luat-o putin razna, dar nu m-au deranjat prea tare, deoarece am putut sa ne bucuram in voie de plimbari, de soare si de natura. 


Soare. Zambete. Plimbari lungi. Fun. Love. Joy.


Quote of the week si cafeaua de rigoare


Pitestiul se pregateste pentru Simfonia Lalelelor
 (Editia cu numarul 39)



In weekend-ul asta am gatit. Pe langa cartofii taranesti deliciosi si pulpele la cuptor cu salata de gulie, am facut si ciocolata de casa. Imi era dor de gustul copilariei, asa ca l-am savurat din plin.





Cafeaua de sambata dimineata nu se compara cu nimic. 
De ce? Pentru ca o beau acasa.


Plimbarea din parc. Nu exista nicio zi fara cel putin 45 de minute de mers pe jos. De data asta am ales Parcul din Padurea Trivale pentru ca aici temperatura este cu cel putin 2,3 grade mai scazuta fata de restul orasului. Este locul perfect pentru refugierea de soare.





Ultimele doua poze sunt facute astazi. Tot orasul este plin de lalele, e o feerie, trebuie sa-l vizitati in perioada asta. E un must!

Cum a fost saptamana voastra?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...