luni, 4 aprilie 2016

Masca de fata din ou sau cum sa-ti arunci cremele la gunoi

Nu trebuie neaparat sa le arunci, dar poti sa le dai uitarii o perioada, ca sa incerci ceva inedit.

Ouale mi-au placut dintotdeauana. Indiferent ca le mananc sub forma de omleta, fierte sau ochiuri, ouale sunt mereu prezente in alimentatia mea. Pe langa gust, imi place si faptul ca sunt bogate in proteine de buna calitate, vitamine si minerale.

Pana acum cateva saptamani nu m-am gandit sa le aplic si pe piele. Daca au atatea proprietati bune pentru interior, de ce nu s-ar aplica metoda si pentru exterior?
Butonand de zor yotube-ul, in cautarea unor metode de indepartare a punctelor negre acasa, am descoperit aceasta masca cu albus de ou.


Nu aveti nevoie decat de un ou si de cateva bucatele de servetel.

  • Se ia un ou, de preferat unul organic sau de la tara, si se separa albusul de galbenus. 
  • Se bate albusul pana capata tenta de spuma. 
  • Se aplica cu ajutorul unei pensule pe zonele cu probleme de pe ten, dupa care se pun servetelele rupte in bucatele, peste care se aplica din nou albus de ou.
  • Se lasa sa actioneze timp de 30 de minute, pana se intareste masca si nu mai este umeda la atingere.
  • Se dezlipeste usor si se clateste bine cu apa calda.
Initial am crezut ca o sa o folosesc pentru punctele negre, insa m-a dezamagit in sensul asta. Nu a reusit sa elimine decat vreo 2-3 puncte negre.
Dar, am ramas cu gura cascata cand am vazut cat de catifelata ramane pielea dupa folosirea acestei masti. 
  • Spre deosebire de alte masti care iti lasa pielea de bebe numai pentru o zi, doua, de data asta pielea mea a ramas asa vreo 4-5 zile. 
  • Nu am avut niciodata prrobleme cu acneea, insa imi apar puncte rosii mai mereu in ultima perioada, probabil si din cauza toxinelor si a poluarii. Am observat diminuarea acestora, ba chiar disparitia catorva dintre ele si asta numai in cateva zile.
  • Se poate folosi si pentru exfoliere.
  • O folosesc de prea putin timp ca sa imi dau seama, insa, se spune ca ar ajuta si la diminuarea ridurilor.
  • Abundenta de vitamine si minerale continuta de ou intra prin toti porii.
  • Albusul de ou contine colagen, precum si proteine de calitate superioara, ceea ce ajuta la mentinerea elasticitatii pielii.
  • Tenul devine foarte luminos.
  • Se poate aplica si pe decolteu si gat.
Pentru mine este cea mai buna masca de fata incercata pana la momentul actual si in acelasi timp cea mai buna crema hidratanta. 

Trebuie neaparat sa o incercati si sa-mi spuneti ce efect are!



2 comentarii:

  1. Am incercat si eu aceasta masca si intr-adevar face minuni,lasa tenul atat de catifelat si fin.

    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Eu sunt super incantata si imi pare rau ca nu am descoperit-o mai devreme.

      Ștergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...