joi, 14 aprilie 2016

Tu esti multumita de felul in care arati?

Trebuie sa recunoasteti ca noi, femeile, suntem faoarte ciudate in ceea ce priveste aspectul fizic.
Niciodata nu suntem multumite si tot timpul avem ceva de modificat sau de schimbat. Nu ma intelegeti gresit, nu este nimic rau in a face mici modificari in stilul vestimentar, in dieta, in felul in care alegem sa ne purtam parul s.a.m.d. Dar ce ne facem atunci cand nu ne place nasul, sau nu ne plac sanii nostri sau picioarele... apelam la chirurgia estetica?
Eu cred ca s-a ajuns mult prea departe cu aceste lucruri, prea se promoveaza perfectiunea, care nici macar nu exista. Am inteles, iti faci o operatie estetica, doua, dar de aici pana la a te transforma in cu totul alta persoana nu e decat un pas. Si ajungi sa nu te mai recunosti.

Ok, nu ai sani foarte mari, dar ai niste picioare superbe. Nu ai un corp de manechin, insa ai cele mai frumoase trasaturi ale fetei. Si lista poate continua. Cu totii avem ceva frumos in noi si cred ca trebuie sa ne iubim atat calitatile, cat si defectele.

"Gisele Bundchen spune însă
că nu este nicio parte a corpului său care să nu-i placă sau pe care să-şi dorească să o modifice.

Frumoasa braziliancă, care are doi copii, un băiat, Benjamin, în vârstă de trei ani şi o fetiţă, Vivian, de cinci luni, cu soţul său, Tom Brady, îşi acceptă formele şi spune că se simte confortabil cu ea însăşi, cu toate că a primit foarte multe critici legate de trăsăturile sale, la începutul carierei ei de model
.


„Ce-mi place cel mai mult la faţa mea? Pistruii. Ce nu-mi place? Nu-i nimic care să nu-mi placă. Nu sunt îngâmfată, doar că mă accept exact aşa cum sunt, cu tot cu aspectele bune şi cele rele. Când am început modelling-ul, acum 12 ani, oamenii făceau comentarii că nasul meu este într-un fel sau alte astfel de răutăţi. La momentul acela, am discutat această problemă cu tatăl meu, care m-a făcut să înţeleg că trăsăturile mele fac parte din personalitatea mea. Acum sunt foarte ok din acest punct de vedere: nu sunt o zeiţă, însă sunt eu. Mă simt bine în pielea mea”, a declarat Gisele, conform contactmusic.com.

„Ca să fiu sinceră, foarte rar mă uit în oglindă. Jobul meu implică să văd tot timpul poze cu mine şi, sincer, câteodată mă plictisesc de acest lucru”, a mai adăugat aceasta." sursa

Chiar daca nu ne-am nascut intr-un trup de manechin, asta nu inseamna ca nu putem sa ne iubim. Ar trebui sa urmam exemplul lui Gisele.

V-as ruga, daca doriti, sa-mi lasati un comentariu, in care sa-mi spuneti ce va place cel mai mult la fizicul vostru.



2 comentarii:

  1. Cel mai mult îmi place faptul că am maxilarul de sus adus mai în față, deși din pricina asta am primit mereu porecle când eram mică. Dar mie mi se pare că-i semnul meu distinctiv și nu am fost complexată din acest motiv.
    Nu sunt susținătoare a operațiilor estetice, decât atunci când zona de corectat este ciudată sau ne afectează sănătatea. Am văzut fete cu nasul operat care arătau mai rău după intervenție, pentru că nu se mai îmbinau trăsăturile chipului. Siliconul din sâni nu l-am înțeles niciodată, e ridicol să-ți mărești sânii doar pentru ca bărbații să se uite la decolteul tău generos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de acord cu tine. Nu sunt sustinatoarea interventiilor chirurgicale de ordin estetic, dar nici impotriva lor. Insa unele chiar exagereaza, iar mai nou si barbatii...

      Ștergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...