luni, 30 martie 2015

Mit sau adevar: Slabesti cu folia alimentara?


Sa lamurim de la inceput cateva lucruri esentiale:

 Transpiratia inseamna eliminarea unei cantitati de apa amestecata cu saruri minerale, continute de corpul uman, prin glandele sudoripare. Astfel se evita supra-incalzirea corpului, adica, acesta este suficient de destept incat sa-si regleze singur temperatura, ca sa nu o ia razna, tocmai prin aceasta transpiratie.

 Deci, e bine sa transpiri in momentul in care faci sport sau iti este foarte cald, deoarece asta inseamna ca organismul tau e in regula si stie exact cand are nevoie de o reglare a temperaturii.

sursa foto:Google

Dar, transpiratia nu inseamna pierdere in greutate, ci doar eliminarea unei cantitati de apa, cum am spus mai sus, adica se deshidrateaza.

Transpiratia nu inseamna nici detoxifiere, pentru ca detoxifierea presepune ceva mai profund, ceva ce implica organele interne, mai ales ficatul (unde se proceseaza majoritatea toxinelor).

Prin transpiratie, ne deshidratam, astfel ca apa eliminata prin acest proces de termo-reglare, se va instala inapoi, in momentul in care vom bea primul pahar cu lichid (adica ne hidratam), in niciun caz slabim daca transpiram.


Deci, cum e cu folia alimentara si slabitul?

 Acum vreo 4 ani, atunci cand imi doream foarte mult sa am un abdomen de revista, am inceput sa folosesc folia alimentara pe post de "transpirator" :)). 
 Adica, inainte sa ma apuc de alergat, infasuram in folie zona abdominala, dupa care mai luam 2 tricouri peste, plus un hanorac. Astfel, imi imaginam, la vremea aceea, ca voi avea niste rezultate extraordinare, pentru ca intr-adevar, transpiram groaznic.
 Nu am facut nimic altceva decat sa ma aleg cu niste dureri de spate, in zona rinichilor, doar atat. Iar de slabit nu am slabit in zona respectiva, adica nu a fost ceva vizibil.

Faza asta cu slabirea localizata cu folie alimentara nu prea tine, cel putin nu la mine.

Asadar, cred ca slabitul cu folie alimentara se incadreaza clar la categoria de MIT.

In concluzie, tot cu o dieta echilibrata si o urma de miscare, reusim sa punem grasimea pe fuga.


Ce parere aveti?
Ati incercat folia alimentara pentru slabire localizata?


15 comentarii:

  1. Am incercat si eu metodata asta :-D La fel... ma asteptam dupa cateva sedinte de Kangoo Jumps si o rola de folie alimentara, sa am un abdoment de invidiat :-)) In afara de faptul ca transpiram in exces, nu am observat ca m-ar fi ajutat cu ceva :-D
    http://daliacighir.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat demult, dar era enervant sa ma tot incolacesc cu folia si am renuntat la acest procedeu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cateodata ne dorim atat de mult sa slabim, incat vrem rezultate rapide si credem orice prostie vazuta la TV sau auzita. E cale lunga pana la slabirea adevarata si multa munca, dupa cum ai spus si tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. La fel si in cazul meu, tonifierea adevarata vine din munca grea in sala de fitnes si o dieta echilibrata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu o folosesc uneori pe picioare și am observat că reduce aspectul celulitei. Nu știu dacă elimină celulita, însă e mai puțin vizibilă după câteva înfofoliri din astea. Dar e musai să fac și sport cât timp stau în folie, altfel nu transpir mai deloc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma mir, adica poate ai facut si altceva, celulita tine mai mult de hidratare corecta si alimentatie adecvata.

    RăspundețiȘtergere
  7. It never gets easier, we just get better at doing things.

    RăspundețiȘtergere
  8. Infoliere pt celulita ma ajuta si pe mine am un rezultat destul de vizibil in doar 14 zile dar pt slabit si tonifiere aleg varianta cu sportul putin dar sigur !bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt operat pe abdomen. Pot sa folosesc impachetarea cu folie. Daca tin bine minte cind mergeam la solon pentru procedeul" tunel" am fost intrebata daca am vreo operatie. Atunci nu aveam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce stiu sigur este ca dauneaza rinichilor, e testata pe propria piele.

      Ștergere
  10. Da foarte adevarat am pus si eu de curioasa si am simtit dupa cateva minute un junghi in partea din spate aproape de rinuchi..insuportabil si aiurea (( fara sport nu se discuta si dureaza 3 4 luni sa vezi un rezultat bun sa te minunezi tuuu prima si apoi restu )))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am 30 ani si de la 80 kg am ajuns la 50... M am infofolit cu folie si am alergat 5 km pe zi timp de 2 sapt

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...