sâmbătă, 2 mai 2015

De ce imi place la picnic?


Imi place mancarea si ador sa-mi petrec timpul in aer liber. Noroc ca s-a mai gandit cineva la aceste doua obiceiuri, frumoase dealtfel, si le-a combinat intr-un singur cuvant, si anume piquenique sau mai neaos asa, picnic.

De ce imi place mie un astfel de festin, in natura?


 Gandeste-te ca tocmai ai facut un traseu pe munte sau pur si simplu ai iesit la aer curat si vrei sa te ascunzi de soarele dogoritor, la umbra unei paduri, aflata in vecinatatea orasului, musai cu un rau langa ea.
Si brusc, ti se face o foame de lup, fie de la efortul depus pe munte, fie de la aerul rarefiat, asa ca nu-ti mai ramane decat sa scoti o fata de masa din rucsac si alimentele de sezon, luate direct din piata de la coltul strazii. Peisajul este complet!

 Un picnic mi se pare un foarte bun prilej de socializare. Si cum peste tot, in lumea asta moderna in care traim, socializarea este asociata cu mancarea, un picnic este o ocazie excelenta sa-mi scot prietenii sau familia la un dejun in natura.


Picnic-urile sunt relaxante. Petreci timp in aer liber, te bucuri de natura si profiti de iesire pentru a degusta o masa delicioasa. Cateva rosii proaspete, branzica de la tara, ceapa verde, cateva bruschete, o sticla de vin si gata, ai cea mai gustoasa masa in aer liber. Nu-ti trebuie multa mancare, ba din contra, poti sa te multumesti cu doua sandwich-uri si-o maslina, vorba vine, dar faptul ca le mananci afara, intinsa pe o patura si inconjurata de o mare de verde, te relaxeaza.

Poti sa profiti de faptul ca ai iesit si sa faci putina miscare. Pe langa faptul ca iti incarci plamanii cu aer curat, iti pui in miscare muschii si iti relaxezi si creierul, ceva de genul 3 in 1, foarte ieftin si destul de avantajos.

Cam astea ar fi motivele pentru care imi plac picnic-urile. Despre aspectele neplacute ale unei astfel de iesiri am scris aici.
Voua va plac astfel de iesiri in aer liber?

sursa foto: pinterest.com


4 comentarii:

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...