miercuri, 18 februarie 2015

Bomboane bune raw


  Va descriu rapid o reteta de bomboane raw (ca tot e in trend) cu ce am gasit prin dulapul din bucatarie.
  Cantitatile de ingrediente le puneti in functie de preferinte...mai multa miere, mai multa  cacao sau mai multa nuca de cocos.

Ce am gasit eu prin dulapior:
- niste fulgi de ovaz ;
- pudra de cacao;
- miere;
- o mana de samburi de nuca;
- seminte de in;
- si nuca de cocos.


 Am scos  rasnita comunista de la naftalina si am macinat fulgii de ovaz, pana s-au transformat in faina de ovaz.
 La fel am facut si cu semintele de in (conteaza mult sa fie macinate sau hidratate inainte de consum, deoarece in acest mod se elibereaza anumite substante nutritive).
 Samburii de nuca i-am zdrobit cu sucitorul, deoarece in rasnita, din cauza faptului ca sunt oleaginosi, nu se macina cum ar trebui si e mai sigur asa.
  
    Am amestecat intr-un bol :

-10 linguri din faina de ovaz, 
-3-4 lingurite de pudra de cacao, 
- nucile zdrobite, 
-2 lingurite de seminte de in macinate, 
- 4-5 lingurite de miere ,
- 4-5 lingurite nuca de cocos,
- apa (ochiometric, in functie de cat de moale vreti sa fie compozitia).

 Se omogenizeaza amestecul, se rupe cu mana cate o bucatica din "aluatul" astfel format si se rotunjeste fiecare bucata in parte, pana ia forma unei bile.
 Bomboanele se "tavalesc" prin nuca de cocos, dupa care se pun la rece, in frigider, pana se intaresc (aveti grija la cantitatea de apa adaugata).


Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...