luni, 1 iunie 2015

Review: Masca hidratanta pentru ten NoniCare


Weekend-ul asta a fost unul agitat pentru mine, am avut un eveniment in familie si a trebuit sa ma plimb de colo, pana colo, am pierdut vreo doua nopti, iar tenul meu a resimtit din plin lucrul acesta si m-a taxat, ca de obicei. 

Asa ca astazi am zis sa-l rasplatesc si sa incerc sa-l readuc la viata. Astfel mi-am amintit ca, pe langa crema primita de cei de la ShopOrganic.ro, in urma cu ceva timp, am mai primit si o masca hidratanta pentru ten NoniCare.


Ca si crema cu extract de castravete si ca toate produsele pe care le veti gasi pe site-ul lor, si aceasta masca are certificare ECO Cert, fiind deasemenea un produs BIO.

Masca aceasta este pentru un ten mixt, ca al meu, dar poate fi folosita cu succes si pe un ten cu tendinta de uscare, ba chiar as putea sa spun ca e de preferat sa fie folosita pe un ten uscat.


Mod de utilizare: Se aplica pe toata suprafata tenului, evitand zona sensibila a ochilor si se lasa sa actioneze cateva ore, chiar si peste noapte, daca puteti, eu una nu ma risc sa murdaresc lenjeria de pat.

Ingrediente: 



Ce promite?
  Promite ca hidrateaza foarte bine pielea, ca o lasa moale si catifelata si ca-i va reda tenului luminozitatea de care are nevoie.


Ce mi-a placut:
  • Pielea ramane catifelata si hidratata;
  • Tenul are un aspect mai luminos;
  • Mirosul este unul usor fructat, fresh, miroase a guma cu fructe, ceva de genul acesta;
  • Pretul este unul accesibil, mai ales ca vorbim despre un produs cu certificare ECO, in jur de 9 lei.
Ce nu mi-a placut:
Ceea ce nu mi-a placut la aceasta masca, a fost faptul ca se indeparteaza foarte greu, am folosit dischete demachiante si abia apoi am clatit cu apa calda, are o textura destul de grasa, avand in vedere ca este o masca hidratanta.


 In concluzie: conteaza foarte mult calitatea produselor pe care le includem in rutina noastra de infrumusetare sau ingrijire corporala, mai ales daca le utilizam zilnic. De aceea e bine sa luam in calcul ca exista si varianta "sanatoasa" a cosmeticelor, iar aceasta inseamna- produse care nu contin alergeni sau parabeni, produse fabricate din culturi organice.


2 comentarii:

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...