vineri, 29 aprilie 2011

Dieta dupa ureche...

 Sunt foarte indignata!
Astazi, in timp ce ma intorceam din mini-concediul de Paste, cu autocarul, am auzit fara sa vreau(pt ca fetele de langa mine vorbeau extraordinar de tare) ceva de genul:
  " -Fata! Stii ca tin o noua dieta?
    -Da?? Ce dieta?
   -Pai e una foarte tare, slabesti 5kg/saptamana. Mananci  6 zile carne(in general mezeluri), 3 zile lactate+oua, iar 3 zile carne+nu stiu cate zile legume."
La care mi-am zis WOW!! Cata lipsa de informatie...Stiti ce inseamna asta pentru organism?  

HAOS TOTAL!!! De ce?
Pai, in primul rand ti se face rau de la atata carne+ ca mezelurile reprezinta un pericol pentru sanatate, in al doilea rand iti dai metabolismul peste cap si in al treilea rand :acele kg se vor intoarce inapoi, dublate, ceea ce nu ne dorim.
  Dieta asta disociata mi se pare cea mai mare tampenie inventata, cea mai nesanatoasa pentru organism. 

De ce?

 Pentru ca avem nevoie de: proteine din carne si oua, de vitamine si minerale din legume si fructe, de calciu din lactate, iar acestea trebuie consumate in fiecare zi in cantitati moderate, ca sa ne putem asigura toti nutrientii necesari unei bune functionari a organismului. Am vrut sa intru si eu in discutie, sa-mi dau cu parerea in legatura cu ceea ce discutau, dar probabil mi-ar fi spus sa imi vad de treaba mea, ca stiu ele mai bine ce fac, asa ca am renuntat.
   Pacat...desi ne putem informa (ca slava Domnului avem de unde) inainte de a incepe sa ne jucam cu sanatatea noastra, nu o facem, iar mai tarziu avem de suferit..

Enjoy,Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...