duminică, 29 ianuarie 2012

Iarna ardem mai multe calorii

De ce?

 Iarna si vara, temperatura corpului are in jur de 37 de grade. Aceasta este una din constantele fundamentale ale organismului, fara de care nu poate functiona normal.  Procesul prin care metabolismul este capabil sa mentina constanta temperatura interna se numeste termoreglare. Iarna, un intreg mencanism intra in functiune, ca un fel de soba interna, si produce suplimentul de caldura ce mentine constanta temperatura corpului, scrie Doctissimo

 Asa ca zilele astea am hotarat sa infrunt nesuferita zapada,ba chiar am profitat de ea si am practicat cel mai popular sport de iarna:datul cu sania:))..sport pe care nu l-am mai practicat din clasa a 10-a.





Am inghetat,dar a meritat:P



O duminica frumoasa in continuare,va urez!




Enjoy,
AndrEyya



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...