marți, 3 ianuarie 2012

La multi ani sanatosi!

La multi ani!!!
Bine v-am regasit in Noul An!


Sper ca ati petrecut frumos si ca nu ati facut prea multe excese, ca mine:)))
 Au trecut si Sarbatorile, deci trebuie sa ne apucam de treaba: miscare, miscare, miscare.
De azi incep si eu programul de workout, mai ales ca e cald afara (iar mie imi place la nebunie miscarea in aer liber) merge si putin jogging prin parc, niste scari pentru intarirea muschilor fesieri si o luuunga plimbare. Nu mi-am facut planul pe toata saptamana, vedem pe parcurs ce mai intervine:)

Voi cum va simtiti dupa Sarbatori?
 Ati facut exces de ceva anume?(excesul de distractie e benefic)



Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...