sâmbătă, 19 martie 2016

Descoperirea saptamanii: Lapte pentru cafea aromat Irish


Va povesteam aici cat de mult imi place mie aroma cafelei. Atunci cand o fac acasa, la ibric, imi place neagra, cu putin zahar. Cand o beau in oras, imi place cu mult lapte gen latte sau cappuccino. La birou e alta poveste, imi place sa o beau cu diferite arome si astfel ii mai adaug cate un ingredient in plus, gen scortisoara, in functie de starea mea din ziua respectiva.

Saptamana aceasta am descoperit ceva nou sau poate exista de mai mult timp pe piata, insa eu acum l-am descoperit. E un fel de lapte pentru cafea cu aroma de irish coffee. 
Este delicios, imi place mult aroma pe care i-o ofera cafelei, aroma care te duce putin cu gandul la Irlanda si la cafelele lor bogate in ingrediente specifice acelei zone.




L-am gasit in Carrefour si costa in jur de 3 lei.



Voua va place sa adaugati in cafea un strop de aroma din alta cultura?



2 comentarii:

  1. sigur ca ne place...eu prefer totusi cafea cu arome direct, fara sa adaug eu lapte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam nici eu de acest produs, pare interesant de incercat, luand in considerare ca eu beau cafeaua fara zahar, doar cu lapte :).

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...