duminică, 27 martie 2016

Dieta cu cafea si ulei de cocos


Stiati ca foarte multe persoane se dau jos din pat numai pentru faptul ca urmeaza sa-si bea cafeaua? Mai ales in zilele acelea deprimante, in care ploua non-stop si nu ai chef de absolut nimic, decat sa torci ca o pisica lenesa, sub plapuma.

Nimic nu se compara cu aroma cafelei de dimineata. Am seri in care adorm cu gandul la cafeaua de dimineata, adica la modul asta vorbim. Nu imi place pentru ca ma energizeaza pentru prima parte a zilei, o beau pentru ca este unul dintre tabieturile preferate, de dimineata. Imi place sa o savurez si nu-i de mirare ca reusesc sa termin o cana in vreo 2 ore si mai nou ii adaug si un strop din Irlanda.

Ce legatura exista intre uleiul de cocos si cafea?
Se pare ca se inteleg foarte bine unul cu cealalta, nici nu se putea altfel, uleiul fiind un EL, iar cafeaua o EA. Perfect match!

sursa foto: pinterest

"Uleiul de cocos conține o cantitate mare de acizi grași, care sunt procesați de ficat. Se reduce, astfel, nevoia de glucoză și nu se mai formează depozite de grăsime. Cafeaua cu ulei de cocos îți face inima să funcționeze mai bine și îți stimulează creierul și metabolismul. Iar cea mai bună parte este că această combinație îți reduce senzația de foame și poftele nesănătoase, astfel că te ajută să slăbești."  sursa


Sincera sa fiu, la cat de mult imi plac aceste doua ingrediente, as putea sa traiesc numai cu ele, dar cum unicornii nu exista si trebuie sa ne hranim si cu alte alimente, trebuie sa revin cu picioarele pe pamant. Insa chestia asta e musai de incercat. Unde mai pui ca iti accelereaza si metabolismul...

P.S.: Putea sa existe o combinatie mai buna decat cafeaua cu cocos? No way!


2 comentarii:

  1. chiar o sa merg sa-mi i-au...am acum in casa dar am bagat degetele in el, il folosesc pe post de ulei de corp si masca de par!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat pana cum in alimentatie. Doar pentru par si il recomand pentru ca face mult bine parului. Poate va ajuta si urmatoarele masti cu ulei de cocos: http://www.grijapentrupar.ro/2015/11/06/ai-grija-de-parul-tau-intr-un-mod-natural-cu-uleiul-de-cocos/

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...