luni, 21 martie 2016

Pantofi sport in culoarea anului 2016 - Blue Serenity


Vine, vine primavaraaaaaa. Eu sunt super, mega incantata pentru ca este anotimpul meu preferat din toate punctele de vedere. Apar verdeturile autohtone pe piata, infloresc copacii, temperatura este perfecta pentru plimbari si as putea sa mai gasesc cateva motive bune. Insa, cel mai mult ma incanta faptul ca pot sa ma reapuc de alergat.  Am incercat si in sezonul rece sa alerg la sala, pe banda, dar efectiv nu pot. E plictisitor.
Revenind la alergatul in aer liber si la sezonul meu favorit, imi doresc foarte mult o pereche de pantofi sport pentru alergat in nuanta Blue Serenity. E o culoare superba, o culoare care te face sa  visezi cu ochii deschisi la albastrul cerului, la apa marii, la un concediu de vis, iar cei de la Nike au niste modele tocmai pe gustul meu.
Cum sa nu-ti placa sa alergi cand ai asa ceva in picioare?













sursa foto: pinterest

Voi aveti o culoare preferata pentru echipamentul sportiv?



2 comentarii:

  1. superbi! si mie imi plac tot pe albastru sau negru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blue Serenity e o culoare superba,imi place mult. Iar combinata cu pantofi Nike e dementiala ;).

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...