sâmbătă, 12 martie 2016

Vrei sa slabesti? Respecta 5 reguli de bun-simt!


 Nimic nu se intampla din senin, batand din palme, asteptand sa pice ceva de undeva, fara un strop de munca.
 Ma uit in jurul meu si vad oameni care, in decurs de cativa ani, au pus niste kilograme frumusele pe ei si se intreaba cum, de ce, de ce tocmai eu? Nu vreau sa ne reamintim ca am devenit o generatie de lenesi, comozi, cu fast-food la nas si mers numai cu masina.

 Trecand insa peste acest lucru, toti acesti oameni se intreaba cum ar putea sa slabeasca, evident rapid si fara efort. Dragii mei, nimic bun nu se obtine fara efort, cine spune ca nu e asa inseamna ca ori este de pe alta planeta, ori minte de ingheata apele. Pe bune!?!
 Daca vrei o schimbare fizica va trebui sa muncesti pe branci pentru ea si aici vorbesc de:




1. Mese regulate - problema noastra principala. Lipsa timpului, stresul si agitatia cotidiana nu ne lasa sa ne bucuram de cele 3 mese importante ale zilei, astfel ca ajungem sa inversam rolurile acestora si mancam pranzul seara sau si mai rau, micul-dejun noaptea tarziu. Putina ordine in programul nostru incarcat nu va face rau nimanui. Puteti sa incepeti chiar de azi si va asigur ca veti avea rezultate, am testat pe pielea mea.

2. Renuntarea la zaharuri si grasimi in exces, un lucru greu de acceptat cand la tot pasul suntem bombardati atat vizual, cat si olfactiv, cu imagini si mirosuri de hamburgeri si clatite cu nutella. Daca nu puteti renunta definitiv, macar reduceti doza la jumatate si rezultatele se vor vedea dupa 2-3 luni. 

3. Va trebui sa muncesti fizic, sa transpiri efectiv, sa mergi constant sa te antrenezi, pentru ca fara munca sustinuta nu reusesti sa ai rezultate optime si de lunga durata.

4. Spune nu dietelor drastice! Nu vor face decat sa te infometeze si sa vrei sa dai iama in primul fast-food sau sa golesti frigiderul la 2 noaptea. Trust me, e testata treaba.

5. Inlocuieste gustarile cu multe calorii cu ceva mai bogat in vitamine, minerale, dar slab din punct de vedere caloric.


Eu am redus doza de zahar din cafea si am injumatatit portia de paine, astfel ca dupa 3 saptamani aveam cu 1,5 kg mai putin. Asta in conditiile in care fac si sport de doua ori pe saptamana si mananc 3 mese regulate, iar dulciurile le-am inlocuit cu fructe sau migdale, alune, caju etc.

Sper sa va fie utile sfaturile mele, care bineinteles au fost si testate in prealabil. 
Si mai sper sa citeasca si dragii mei prieteni care ma intreaba de fiecare data cand ma vad, hey, vreau si eu sa slabesc rapid si fara efort, cum fac?!




4 comentarii:

  1. sa stii ca mesele astea noaptea fac tare rau... adica eu vorbesc din proprie experienta. cat m-am tinut departe de mancatul dupa 7, a fost ok. acum, e dezastru! dar promit, de luni bagam o ordine stricta! pentru ca vorba ta, fara putin efort...nu se poate sa pocnim din degete si sa avem o silueta de dam lumea pe spate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca reusim sa mancam cele 3 mese ale zilei, in mod regulat, cam la aceleasi ore, nu va mai fi nevoie sa mancam noaptea tarziu. :D

      Ștergere
  2. Sunt perfect de acord cu tine in tot ceea ce spui in articol. Sper doar sa constietizeze cat mai multa lume asta :).Te pup :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ne dorim cu totii, o lume mai sanatoasa si mai putin stresata, cu mese la ore fixe si organizate. :) :*

      Ștergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...