miercuri, 27 iulie 2011

Tonifiere maxima intr-o saptamana!

Hy there!
 Dupa cum v-am povestit acum ceva timp,m-am apucat serios de un nou program de "tonifiere", nu e vorba despre vreo dieta sau cine stie ce regim, mai ales ca nu sunt de acord cu asa ceva.
 Acum am primit o noua provocare: Tonifiere maxima intr-o saptamana! Este posibil asa ceva? La intrebarea asta nu voi putea raspunde acum, insa as putea sa raspund intr-o saptamana... sunt curioasa si eu daca functioneaza!
 Programul consta in mare in:
  1.Dieta zilnica-           Mic-dejun iaurt simplut+fructe proaspete sau cereale cu lapte sau omleta
                   -Dejun- ficatei de pui fierti cu putina sare + salata(rosii, castraveti, salata verde, varza..orice tip de salata) sau carne de pui fiarta cu putina sare + muuulta salata
                                      -Cina(care de cele mai multe ori la mine lipseste)-supa de pui(zilele astea o  sa postez o reteta de supa de pui de vara) sau supa de legume
                                       2 gustari intre mese(optional)-fructe

 Astea ar fi niste variante, in cazul in care va intereseaza, as putea sa va mai dau cateva exemple in alte postari.
  Carnea contine proteine, fructele contin vitamine + antioxidanti, legumele-vitamine+minerale si lactatele contin Calciu. In mare, avem tot ceea ce ne trebuie!
 Pe langa acestea, o sa incerc sa beau mai multa apa(asta imi da mari dureri de cap)+ceai(fara zahar).

 Acum, ca am stabilit meniul, urmeaza partea mai dificila sau poate partea placuta a programului de tonifiere:

2.MISCAREA!
 In fiecare zi-minim 60 de minute de miscare!
Aceasta consta in: dans aerobic, gimnastica, jogging,tae-bo, dans oriental(bellydance), exercitii pt principalele grupe de muschi si bicicleta...nu va speriati, nu le fac pe toate in aceeasi zi..pe rand, cate una in fiecare zi din minunata saptamana de tonifiere.


3.Masajul pt tonifiere
 Trebuie acordata o atentie deosebita si masajului, care, daca este executat corect, ar putea sa faca 50% din toata treaba asta cu tonifierea!
Deja stiti ce crema folosesc, de fapt am terminat crema, am continuat cu gelul de la Elmiplant+uleiul anticelulitic de la Welleda.
 Intr-o saptamana, voi vedea pe propia-mi piele, daca toate lucrurile enumerate mai sus vor avea vreun efect:D
Cine mi se alatura?

Nu uitati sa va inscrietei la giveaway`ul meu de aici, unde puteti castiga produse marca Cellulight-Elmiplant!



Enjoy,
Eyya


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...