marți, 26 martie 2013

Abdomen umflat?

   Hello, hello!
  Aseara, stand frumos in patut si butonand de zor telecomanda, pe care nu am mai apucat sa o ating de cateva saptamani bune, am nimerit fix la emisiunea lui Dr OZ. Tin sa precizez ca il ador pe omuletul asta, imi da o stare de bine si chiar imi era dor sa-l vad si sa-l ascult. E funny, dar in acelasi timp iti da atatea sfaturi bune de urmat, incat nu ai cum sa nu-l iubesti. Am incercat, de fiecare data cand am avut ocazia, sa pun in practica recomandarile acestuia, fie ca a fost vorba de o cura de detoxifiere, despre exercitiile pentru slabit sau tonifiere, pana la cum ar trebui sa iti cureti produsele de make-up sau diferite trucuri la care ar trebui sa apelam in anumite situatii.

    Bun... am deviat de la subiect, revenim, aseara, in timp ce butonam telecomanda, l-am gasit pe Dr Oz, care povestea de zor despre balonare,fibre, abdomen umflat, psyllium. 


  Ce legatura au toate astea? 
   Se spune ca semintele de psyllium in afara de detoxifierea colonului si de combaterea constipatiei, au efecte benefice si in cazul diabetului (ajuta la reglarea glicemiei). Iar cum eu in ultima perioada am abdomenul putin cam umflat, ca sa nu  zic balonat, mi-am spus : Asta e pentru mine!
    Azi, la prima ora, am dat o fuga la plafar si mi-am procurat o punga de tarate de psyllium, iar de maine incep tratamentul, sa vedem ce stiu sa faca :). Am inteles ca trebuie sa pun o lingurita de tarate intr-un pahar cu 250 de ml de apa si dupa, sa mai beau inca un pahar cu apa...asta da provocare pentru mine...

   A mai facut cineva o astfel de cura? Sper sa nu am parte de lucruri neplacute la serviciu :)) 
Macar sa ma atentioneze cineva, sa ma apuc de ea in concediu. Stiu ca are efect usor laxativ si  sper sa ramana asa, la stadiul de "usor ":) 

 Wish me luck!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...