marți, 27 septembrie 2011

Review- Gel de curatare Bioten

 Buna!
Acum ceva timp am descoperit un articol pe blogul Ancai, despre un anume gel de curatare, care mi-a atras atentia. Am zis sa-l incerc si eu, sa vad daca se potriveste tenului meu si daca intr-adevar curata atat de bine. Este vorba despre gelul de curatare Bioten cu miere si arnica, de la Elmiplant, iar eu sunt fan Elmiplant, pentru ca pana acum, din cate produse am incercat de la ei, nu m-a dezamagit niciunul.

Descrierea lor:
''Gelul de curatare Bioten cu Miere si Arnica purifica si curata eficient tenul, fara sa-l usuce. Cu o formula fara sapun, indeparteaza delicat impuritatile, excesul de sebum si machiajul. Mierea un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii,iar Arnica purifica si revigoreaza pielea. Astfel tenul este curatat in mod eficient, lasand o senzatie placuta de improspatare.

Folosire: Aplica zilnic, dimineata si seara, pe fata umeda prin masaj usor, circular, evitand zona sensibila a ochilor. Clateste cu apa calduta. Aplica apoi o crema de fata Bioten potrivita nevoilor tenului tau.''


Parerea mea despre acest produs:
Dat fiind faptul ca eu am tenul mixt, acest produs s-a comportat destul de bine, nu stiu insa cat de bun ar fi pentru un ten normal.
 Trebuie sa recunosc ca nu l-am aplicat "ca la carte", adica de doua ori pe zi, ci numai seara inainte de culcare, insa si asa am avut rezultate destul de bune.

Pasii pe care ii urmez sunt:
-ma demachiez
-ma spal pe fata
-aplic gelul (nu foarte mult, cat un bob de mazare)
-masez foarte bine (mai ales in zona T)
-clatesc bine bine
-aplic (neaparat) o crema hidratanta
De ce spun "neaparat", deoarece si tenul meu, mixt, risca sa ramana putin uscat, in cazul in care nu aplic si o crema.

Avantaje:
-Curata foarte bine tenul
-Am observat ca "in perioada aceea" nu-mi mai apar mici monstruleti pe fata, nu ca inainte ar fi aparut prea multi, insa nici acei 1-2 razleti nu au mai avut curaj sa iasa la atac:)
-Se aplica usor si se curata la fel de usor
-Pretul este mai mult decat accesibil: 9 lei
-Cantitate:150 ml
-Nu contine parabeni (sau cel putin ei asa mentioneaza)

Dezavantaje:
-Usuca pielea, in cazul in care nu se aplica si o crema hidratanta, de aceea cred ca este mai mult recomandat pentru tenul mixt decat pentru cel normal.

Concluzie: Imi place! Este parerea mea personala, dupa incercarea acestui produs, nu fac reclama gratuita!
A mai incercat cineva acest gel? Ce impresie v-a lasat?



Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...