luni, 31 octombrie 2011

Review:Lapte demachiant vitaminizant Cosmetic Plant

Hello!
Continuam seria review'urilor pentru produsele din gama Cosmetic Plant-cu ulei de catina si masline...


 ...si a venit randul laptelui demachiant.
 Produsul acesta imi place la nebunie,pentru ca in primul rand se potriveste tipului meu de ten, care este unul mixt. Am ramas uimita, deoarece, avand in componenta uleiurile de catina si masline, ma asteptam sa imi lase o pelicula grasa pe fata,insa nu s-a intamplat acest lucru, ca si in cazul cremei de maini.



Ce spun ei despre produs:

"Laptele demachiant-vitaminizant îndepărtează de pe piele fardurile, praful şi impurităţile în mod delicat, dar eficient. Conţine ulei de cătină şi măsline alături de vitaminele A şi E. Purifică, împrospătează, hidratează şi protejează epiderma. Se aplică zilnic dimineaţă şi seara, cu ajutorul unei dischete demachiante, pe faţă, gât şi decolteu. Se şterge apoi pielea cu loţiunea tonică cu ulei de cătină şi măsline. Pentru o îngrijire eficientă se folosesc zilnic crema vitaminizantă de zi şi cea antirid de noapte din aceeaşi gamă."


Ingrediente:
Aqua, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Stearic acid, Olea Europaea oil , Cetyl alcohol, Triethanolamine, Hippophae Rhamnoides oil, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Glyceryl stearate, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl ionone, Citronellol, Hexyl cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Linalool, Parfum.




 Ce spun eu despre produs:
-dupa cum va spuneam mai sus, produsul se potriveste tipului meu de ten-mixt;
-cu o cantitate foarte mica se indeparteaza atat machiajul(nu folosesc foarte mult machiaj),cat si restul impuritatilor;
-contine  vitaminele A si E, ceea ce reprezinta un mare plus pentru ten;
-are un miros subtil, placut;
-pretul este unul accesibil;
-poate pentru anumite persoane, ambalajul este unul usor "comunist",dar eu de obicei citesc eticheta produsului pe care il cumpar, nu prea ma uit la ambalaj.

In cazul in care doriti sa il achizitionati il gasiti pe site-ul Cosmetic Plant AICI,la pretul de:10,40 lei



Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...