vineri, 22 noiembrie 2013

Noutati despre...Mine

  A trecut ceva timp de cand nu am mai trecut pe aici. Uneori am impresia ca sunt foarte superficiala, incep anumite proiecte si nu reusesc sa le duc la capat. Timpul nu este cel mai bun prieten al meu, sunt intr-o alergatura continua, ca doar traim in secolul vitezei, nu? Ma apuc de ceva, dupa care imi indrept atentia spre altceva... si tot asa. Probabil ca asa am fost mereu, dar abia acum am realizat acest lucru.
  In ultimele luni viata mea s-a schimbat radical.
Am reusit sa transform o gastrita hiperacida intr-un inceput de ulcer, iar dieta mea, destul de permisiva, s-a transformat intr-una destul de stricta, cu mese la ore fixe(din 3 in 3 h) si cu o lista de alimente nu tocmai pe placul meu. Nu mai am voie sa mananc nici macar un fruct (doar banane, care nu ma atrag foarte tare), fara sa il coc in prealabil sau sa-l fierb, ahhh si mi-e atat de pofta de un ciorchine mareee de struguri de masa. 
  Colac peste pupaza, de doua zile mi-am pus si aparat dentar, iar acum chiar ca nu mai pot manca nimic, cel putin nu in primele zile. Nu pot sa mananc decat chestii moi, pasate sau inmuiate in ceai, lapte, etc. Nu vreti sa stiti ce suparat e stomacul meu din cauza asta, avand in vedere ca ar fi trebuit sa mananc ceva de genul : paine prajita... 
   Altceva nou...am revenit la breton, pentru ca toamna asta este IN si pentru ca imi place!

!
Iar acum ca mi-am pus si aparat, mai am nevoie doar de ochelari ca sa devin Betty cea urata :P


Va pup si va doresc o toamna frumoasa...sau ma rog, ce a mai ramas din toamna asta placuta :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...