sâmbătă, 31 decembrie 2011

Si s-a mai dus un an...

Hello,hello!
E timpul pentru o scurta retrospectiva a anului 2011.
Pentru mine a fost un an foarte bun din toate punctele de vedere, am avut cateva realizari care ma vor ajuta si pe viitor.

 Anul acesta am deschis blogul si  ma bucur enorm ca am facut-o, deoarece am intalnit persoane minunate, demne de apreciat, talentate si perseverente.

Am avut si cateva mici esecuri, dar orice sut in fund..e un pas inainte.

Imi doresc ca anul urmator sa fie unul mult mai bun si sa realizez mult mai multe lucruri frumoase, atat pentru mine, cat si pentru blogulet si implicit pentru cititorii acestuia,adica VOI.



Va multumesc ca ma cititi si sper sa o faceti in continuare. Astept sugestii si intrebari, pentru ca feedback-ul vostru e cel mai important!




Sa aveti un An Nou mai frumos, mai bogat, mai sanatos si sa ne auzim cu bine in 2012!!!





Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...