marți, 28 februarie 2012

Dieta dieta dieta

 Da..dieta! ..oarecum..in ultima perioada, mai ales in aceste ultime 2 luni am reusit sa acumulez vreo 2-3 kg in plus si nu ma simt prea bine cu ele.
 Adevarul e ca nici nu am avut activitate,afara a fost gerrr, caldura de acasa si mancarea la botic si-au pus amprenta pe zona mea abdominala si putin pe picioare.



Deciii...de maine:

- mai renuntam la 2-3 felii de paine ;

- mai putine dulciuri (incerc sa renunt la pacatoasa ciocolata, nimic nu-mi face mai mult cu ochiul din raft);

- apaaa, multa apaaa;

- mai putina cafea cu lapte..:(

- de luna viitoare as vrea sa merg la sala, neaparat, pentru ca am nevoie de un program bun de tonifiere;

- reluam sedintele de masaj anticelulitic pe care le-am cam neglijat in ultima perioada;

- nu mai mancam nimic dupa 6 seara (poate doar un mar sau o portocala);

- si ca tot vine mult-dorita primavara, o sa ma axez foarte mult pe verdeturi.

Niciodata nu da gres "dieta" mea. Va invit sa o incercati:D
Voi aveti vreun program special prin care pierdeti cele 2-3 kg in plus?


P.S.:Nu uitati de dulcele giveaway bio de AICI!





Sanatate,
AndrEyya


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...