sâmbătă, 19 mai 2012

I love spinach

 Iar zilele trecute am ales sa-l mananc crud, sub forma de salata, ca sa asimilez cat mai mult fier si vitamina C, ceea ce va recomand si voua.  Am descoperit ca imi place mai mult decat salata verde, deoarece nu are gustul acela usor amarui. 

 L-am taiat, l-am spalat, l-am asezonat cu putina zeama de lamaie, putin ulei si am adaugat muuulta ceapa verde si castravete.



 Ca sa nu servesc salata goala, ca nu tine prea mult timp de foame si rontaitul aiurea vine de la sine, am cumparat niste cartofi noi, i-am curatat i-am pus in tava, am adaugat putina branza pe deasupra si marar din belsug, am turnat peste o jumatate de cana de apa si i-am bagat la cuptor.



Ca tot am trecut prin piata, am cumparat si cateva capsune, crezand ca e ceva de capul lor, dar nu prea m-au incantat, asteptam sa se faca cele de la bunica.


Va place spanacul crud?




Sanatate,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...