marți, 1 mai 2012

Din ciclul: Experienta voastra cu dietele

 Ma bucur ca am decis sa deschid aceasta rubrica, pentru ca am fete minunate care ma citesc si care vor sa descrie experienta lor cu dietele. Mai jos aveti prima curajoasa, care a hotarat sa ne spuna povestea ei...


 " Bună Andreea, în primul rând aș vrea să te felicit pentru această idee minunată, de mult timp îmi doream să am ocazia să pot posta ceva pe blogul tău, pentru că deja știi prea bine că te apreciez mult.
 Experiența mea cu dietele a început acum câțiva ani, la o vârstă destul de fragedă. Până la vârsta de 5 ani eram un copil care avea o greutate normală dar apoi, am început să consum ouă de prepeliță la recomandarea medicului. Am consumat mai multe decât era nevoie, ceea ce a dus la creșterea numărului de kilograme.

  La 12 ani eram destul de plinuță și copii nu ratau nici o ocazie de a râde de felul în care arătam. De aceea, începând cu vârsta de 13 ani am început să țin o grămadă de diete care promiteau scăderea unui număr mare de kilograme într-un timp scurt. Am reușit să slăbesc 6 sau 7 kg, dar când m-am oprit, am pus aproape dublul kilogramelor slăbite.

  După acea perioadă am ținut diete la fel de stricte dar nu mi-am găsit niciodată o motivație bună și renunțam după câteva zile.Acum am 16 ani și încă nu am ajuns la numărul de kilograme dorit dar într-un an am reușit să slăbesc sănătos 7 kilograme. Am văzut că pot și nu am să mă opresc până nu ajung acolo unde vreau.
 Cred că cel mai important într-o dietă este să avem o motivație bună, pentru care să luptăm și să avem încredere că vom reuși.
Vă doresc tuturor celor care va confruntați cu această problemă să vă găsiți o motivație și să vă dați seama că dietele care promit pierderea multor kg într-o perioadă scurtă vă fac mai mult rău, decăt bine.
Adri."

Multumim Adri pentru povestea ta si speram sa ai multa ambitie in continuare, pentru ca se poate, dupa cum ai afirmat si tu.


Daca ai o experienta cu diete sau regimuri sanatoase/nesenatoase cu ajutorul carora ai slabit sau din contra ai mai pus cateva kilograme pe tine, scrie-mi pe :andreeaeyya@yahoo.ro, iar eu iti voi publica povestea pe blog.(eventual, puteti sa atasati si o poza cu voi sau poate aveti fotografii de genul before/after)



Sanatate,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...