luni, 23 februarie 2015

Tort rapid cu iaurt - DE-LI-CIOS


De Dragobete, surprinde-l cu o prajitura rapida, racoroasa si gustoasa, o sa-i placa, crede-ma!

 Care e reteta?

Te duci fuguta la supermarket si pui in cos:

-1 blat de tort (ca sa salvezi din timp cu prepararea acestuia),
-1 cutie de 400 gr de iaurt fructe,
-1 cutie de 500 ml frisca,
-1 cutie compot fructe (aceleasi pe care le contine iaurtul),
-putin zahar (gasesti tu pe acasa),
-20 de gr de gelatina ( 2 plicuri),
- 2 plicuri Tort-Gelee Dr Oetker.
- cateva fructe proaspete pentru ornat (aceleasi pe care le contin compotul si iaurtul) .

Daca ai terminat cumparaturile, te intorci acasa si te apuci de treaba. Mai mult de 20 minute nu dureaza toata operatiunea.

  Minunea :
 - Se amesteca iaurtul cu 3 linguri de zahar (eu nu am pus decat 1 lingura de zahar si mi-a iesit dulce si asa),
-  Se iau 3-4 linguri din sucul de la compot si se pun la fiert intr-o cratita mica,
- Gelatina se dizolva separat in 100 ml apa rece, dupa care se toarna peste compotul fierbinte din cratita cea mica, se lasa la racit si se amesteca cu iaurtul,
-  Separat se bate frisca si se incorporeaza la amestecul de mai sus (pastrati 4-5 linguri de frisca pentru decor),
-  Se scot fructele din compot, se taie in forma de cubulete, si se adauga si ele la amestecul de mai sus,
-  Se ia blatul, se taie in doua si se insiropeaza cu sucul de la compot (eu am folosit foaie de rulada in forma dreptunghiulara),
-  Pe prima bucata se adauga crema gata preparata si se intinde corespunzator, se adauga cea de-a doua bucata, se intinde putina frisca (pentru fixarea fructelor) si se orneaza cu fructele proaspete, taiate frumos,
- Se adauga jeleul (preparat conform instructiunilor de pe plic) si se pune la rece pentru doua ore.



                                                               Sa-mi spuneti daca i-a placut!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...