miercuri, 1 aprilie 2015

Despre Rebound AAS sau cum sa te distrezi la ora de fitness


 Am facut o noua descoperire in materie de fitness, bine, ea a aparut cu cativa ani in urma, dar eu abia acum am dat cu nasul de dansa.

 Acum 3, 4 saptamani, in timp ce ma indreptam spre vestiarul salii pe care o frecventez, am trecut pe langa incaperea unde se desfasoara activitatile de tip-aerobic. M-am oprit brusc, deoarece mi-a fost atrasa atentia de muzica foarte ritmata si dupa aceea, m-a captat cu totul faptul ca oamenii de acolo chiar se distrau, in timp ce faceau sport. 
 Semanau cu niste iepurasi care topaiau de zor pe niste trambuline si pe deasupra mai aveau si un zambet de toata frumusetea, postat pe toata fata. Foarte tare!


Vazand acest lucru, am dat fuguta repede sa ma documentez in legatura cu ceea ce se intampla la aceste ore de Rebound AAS (Aerobic Accelerator System), caci asa se numeste conceptul.

Ideea e simpla: ai nevoie de o mini-trambulina individuala, de preferat ar fi cea cu 6 picioare, pentru o mai buna stabilitate si cu aceasta, executi sarituri scurte si de efect. 
Acest antrenament merge pe principiul 3 in 1: ai cardio, ai tonifiere si maxima distractie. Nu e o idee minunata? 
In plus ai doua optiuni, ori iti faci abonament la o astfel de ora, la sala, ori iti cumperi o trambulina si executi miscarile acasa, cu youtube-ul in fata.

Mie mi se pare ca aduce putin cu kangoo jumps, insa cred ca trambulina amortizeaza mult mai bine caderea, decat o fac acele ghete. Se pare ca elesticitatea acesteia preia 87% din socul produs de saritura/aterizare, astfel ca riscul de a avea probleme cu articulatiile este cu mult redus.

Cateva beneficii ale acestui tip de miscare:
  • tonifiaza;
  • accelereaza metabolismul;
  • previne aparitia varicelor, prin intarirea tesutului conjunctiv;
  • previne/ combate celulita;
  • lucreaza intregul corp;
  • scade nivelul de colesterol si trigliceride;
  • protejeaza articulatiile in timpul sariturilor.
Nu este o noutate faptul ca actioneaza ca orice alta forma de sport asupra organismului, are cam aceleasi beneficii, insa diferenta consta in faptul ca Rebound-ul este mult mai distractiv.

Si un clip demonstrativ:



Ati incercat Rebound-ul? Va face cu ochiul?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...