vineri, 8 mai 2015

Inghetata din iaurt si capsune


Daca tot se apropie vara, cu siguranta nu va trece nicio zi fara inghetata, cel putin in ceea ce ma priveste pe mine. Inghetata este alegerea ideala atunci cand vine vorba de desert: e racoroasa, e dulce si reprezinta varianta optima atunci cand contorizezi si numarul de calorii.

Si daca tot am ajuns la capitolul calorii, hai sa va dau o reteta super rapida si mai healthy asa.



Nu va trebuie decat:

  • o jumatate de kilogram de capsune;
  • vreo trei pahare de iaur;
  • sase linguri de miere;
  • doua caserole medii pentru inghetat.






Se amesteca toate ingredientele in blender, timp de 3-4 minute si se toarna in caserole, dupa care se baga la congelator pentru cateva ore bune.



Timp de preparare efectiv: 5 minute, dureaza mai mult congelarea.



Pont: eu am folosit iaurt cu 3% grasime, va recomand unul mai gras, cu peste 7% grasime, pentru o textura mai cremoasa.





Pofta buna!



2 comentarii:

  1. yummy! am niste capsuni inghetate in congelator, le scot si eu si fac

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca ma gandeam ieri cu ce as putea manca capsunile, ma gandisem la ciocolata :D Trebuie neaparat sa imi fac si eu ;)

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...