luni, 18 aprilie 2016

InstaLife (3)

Saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost una placuta si productiva. Am reusit sa rezolv toate task-urile programate, pentru ca mai nou sunt o persoana organizata, dar am imbinat si utilul cu placutul. La sfarsitul saptamanii, cand tragi linie si vezi ca ai reusit sa faci tot ceea ce ti-ai propus, te invaluie un sentiment placut si o stare de beatitudine.


Quote of the week



Ceai pentru imunitate de la Alevia si cateva curmale+ merisoare


Flori de liliac...
V-am spus, oare, ca ador florile de primavera? Casa noastra este invadata de florile acestui sezon, in fiecare zi alegem alt sortiment, pentru a ne bucura in permanenta de acest minunat anotimp.



Margaritarul este floarea mea preferata, asa ca sezonul asta profit de parfumul lui.

"Dă-mi suflul violet
din primăveri pierdute
şi albe scînteieri
din boabe de mărgăritar[...]"


Nuca de cocos: gustarea preferata la orice ora.
Curand va urma si o postare despre beneficiile acesteia si credeti-ma, nu sunt putine la numar.


Nelipsita plimbare de duminica. De data aceasta am ales centrul orasului, dar nu am ocolit nici parcul. Cum sa ocolesti o oaza de liniste, cu aer curat si colorata in verde?

Voi cum ati petrecut saptamana trecuta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...