joi, 12 ianuarie 2012

Castigator giveaway facebook

 Am decis sa anunt aici castigatorul,deoarece sunt foarte multe poze si pe pagina de facebook se incarca mai greu.
 Nu toti au respectat regulile impuse,care nu erau deloc grele,asa ca de data asta am taxat acest lucru.

 Acestea sunt listele,dupa cum vedeti,fooooarte lungi,am muncit cateva ore la ele si m-am enervat putin deoarece cateva persoane s-au inscris de mai multe ori,cu toate ca am specificat ca nu o sa iau in calcul!!! 
Data viitoare va rog sa fiti mai atenti!





















Random a ales!!


 Castigatorul este!


Felicitari Amalia Mihai! 
Astept mail la andreeaeyya@yahoo.ro, cu adresa de expediere a produselor!
As fi vrut sa dau fiecaruia cate un premiu,dar astea au fost conditiile:(
Pentru ceilalti participanti..nu fiti dezamagiti,o sa urmeze cat de curand un alt giveaway,asa ca stati prin zona!
Data viitoare o sa alegeti voi premiul si probabil vor fi si mai multi castigatori!




Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...