luni, 9 ianuarie 2012

Cine-a pus shaorma-n drum?

 Mai oameni buni, voua va place shaorma?
Va pun o intrebare simpla si cat se poate de serioasa. Nu sunt nici mofturoasa cand vine vorba de mancare si imi plac si anumite sortimente tip fast-food, dar amestecatura aia din shaorma nu o inteleg...nici eu, nici papilele mele gustative si nici stomacul meu.

 Recunosc cu mana pe inima ca am mancat de maxim 3 ori, din trei judete diferite(de parca asta conteaza..), dar am zis ca poate poate in alt local o sa-i descopar acel gust wow...dar nimic, dezamagire totala.
 Eu si shaorma suntem incompatibile, asta e clar, nu ne suportam de nicio culoare.

 Imitatia aceea de carne are un gust oribil, sosurile, nici ele nu sunt mai prejos, iar adaosul de ceapa reprezinta bomboana de pe coliva...
Mai e cazul sa spun ca de fiecare data cand am mancat asa ceva, mi-a fost rau?

Poate nu  stiu ai nostri sa o prepare, poate in tara ei de bastina are un gust divin..dar aici, nu!
Sau poate sunt eu mai ciudata, pentru ca dintre toate persoanele pe care le cunosc, nu e niciuna careia sa nu-i placa acest tip de mancare.

In concluzie eu+shaorma=nicio chimie:))


Voua va place?



Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...